11 Eylül 2013 Çarşamba

Sonu Yok Pişmanlığın !

Çok pişmanım.
Bu pişmanlığı senin yüzüne karşı söylemem lazım biliyorum. 
Ama yapamıyorum işte. . .
Pişmanlığımı anlatan bir şarkı varmıdır acep?
Bu saçmalığı anlatan bir film.
Seni Haketmeyen insan ile birlikte olmak çok saçma.
Onu sevmek de bir o kadar saçma.
Hayatın İşleyiş tarzıda saçma.
Şu an herşey saçma.
İnsan birine güvenmemeli mi hayatı boyunca?
Yanlış yapıyorsun derler sana sen hiç aldırmazsın.
Taki başına bir taş değinceye kadar gözlerin kapalıdır.
Neden açık olsun ki? Seni etrafında döndüren biri vardır.
O dönme hızını o kadar iyi ayarlayan biridir ki 
Kendi etrafında dönmekten onun etrafında döndüğünü hissetmezsin bile.
Salak.
Hemde danikası.
Kafana taş değdiğinde mi açılır gözlerin.
Herkes karşında olunca
Hiçbirşeyin kalmayınca.
Aklın nerde?
Seni senden bu kadar nefret ettirecek bir şey daha varmıdır hayatta?
Veya seni senden eden bu nefretinin bir sınırı.
Canını acıtmak istiyorum
O kadar güçlü canın yansın ki her an aklında olayım.
Söylesene aklına bir an olsun gelemek için midir bunca nefret. 
Yada hiç olmaktan mı geliyor bu pişmanlık.
Pişmanım .
Hemde çok.
Ama pişmanlığım seni sevdiğimden mi senin beni sevmediğinden mi bilmiyorum.
Seni sevmek istiyorum.
Yeniden  taa en başından.
Yeniden başlamak seni yeniden tanımak istiyorum.
Mesela bu sefer senin en sevdiğin yemeği bilmek istiyorum.
Kokunu duymak kalbini dinlemek istiyorum.
Sinirlenmeni sevmeni ağlamanı gülmeni . . .
İstiyorum...
ama olmuyor. 
Zaten hiç olmaz.
Seni yaşamaktan bıktırana kadar olmaz.
Hı? Sabretmek mi dedin?
Ediyorum. Sabrediyorum. Ama bunalıyorum.
Seni böyle yaşamak zor geliyor ve yapamıyorum.
Senin benim tanıdığım kişi olmamam dokunuyor bana anlatabiliyor muyum?
Aslında biliyorum.
Seni neden sevdiğimi neden nefret ettiğimi.
Nefretim beni sevmen.  Sevmem ise benden vazgeçmen.
Bu kadar işte. Senin gibi bir hata daha yapmamak için aklımdasın her zaman./her an.
Peki ne zamana kadar?
Sonu yok bu Pişmanlığın. . . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder