16 Eylül 2013 Pazartesi

Ölmeden Önce İzlenmesi Gereken Filmler -6-


 //FİLMDEN REPLİKLER// 
- N'apıyorsunuz? 
+ Ben mi? Şey ben aslında çamaşır yıkıyordum. 
- Benimkileri de göndersem yıkar mısınız? :))
 _________________________________ 
- Kahvaltı hazır. 
+ Aç değilim. 
- Yemek için ısrar edeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Eee. Biz işimize bakalım. 
+ aa. N'oluyor? Napıyorsunuz?
- Boyunuzun ölçüsünü alıyorum. 
+ Ne bu Allah aşkına Napıyorsunuz? 
 - Boyunuzu ölçüyorum. Santimine 1000 lira alacağım. Evet demekki 172 topuklu topuksuz.... 
+ Bilseydim matarlı topukluyu giyerdim. 
- Ben namusluyum mantara para almam. :)) 
 _________________________________ 
- Bırak beni. Santimime 2000 vereyim bırak beni. 
+ Kendimi değil işimi satarım ben. Senin verdiğin parayı harcamadan temizlerler beni. 
 - Bırak. Eşkiya! 
+ Kimler gerçek eşkiya bilinmez. Sen asıl etrafını saran o saygıdeğer eşkiyalardan kork. 
- Onlar silah zoruyla adam kaçırmıyorlar, hapsetmiyorlar. 
+ Maymun gibi herifler görüyorum kollarında dünya güzeli kızlar.. . 
 - Alan memnun satan memnun sanane. 
 + Modern kötüler daha kötü. Kötüler yalnız biz değiliz. Eli kelepçeliler sabıkalılar değil. 
- Ya kim? 
+ Sana buket buket çiçek gönderenler. Dostuna postuna milyonluk kürkler alanlar. Asıl hırsız onlar. 
- Ya sabıka fişin? 
+ Ben bütün suçlarımın cezasını çektim. Ya onlar? Onlar çektiler mi?
 __________________________________ 
- Hür olmak veya hür olmamak İşte bütün mesele bu 
+ Kadın hamlet :)) 
__________________________________ 
- Abi bide beni kaçırsana. Gezetelerde mazetelerde resmim çıkar. 
+ Boyun kaç ? 
- 178 
 + Haaa iyi iyi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder