16 Eylül 2013 Pazartesi

Ölmeden Önce İzlenmesi Gereken Filmler -8-


// FİLMDEN REPLİKLER//
+ Bırak edebiyatı da yaylan. Adab-ı muaşeret karın doyurmaz.
____________________________

- İşte benim hava gecekondum. Bütün raconlarımı burda keserim.
+ Çok güzel.
- Ee cebimiz fakirdir ama gönlümüz istanbul'u sevecek kadar zengindir.
...
- Hop hoop elden gel. Amma da kör nişancıymışsın haa.
+ Afedersiniz.
- Ah be fosforlum nerdesin be? Gözümün elifi ciğerimin paresi kalbimin hançeri nerdesin. Burda olsaydın da küçükhanım görseydi kadın dediğinin modeli ne biçim olurmuş. yaa
+ Kim bu fosforlu dediğiniz?
- Hayat aşkımın bir tanesi. İnsan onu gördükten sonra kainattaki kadın mahlukatının sülalesi teneke geliyor ha.
+ Sevgiliniz yani.
- sevgi de ne kelime be kızım. aşkın fabrikası iflas etse fosforlu yeni baştan icat eders sevgiyi. Ne diyorum sana, o kadar işte.
____________________________
* Sen bi garip çingenesin, gümüş zurna neyine.
____________________________
- İndir o silahı ishak dayı yabancı değil. Arabaya para veriyordu da. . .
+ Hafiften akraba sayılırız.
- İshak amcayla kadriye teyze. Ellerinde büyüdüm.
+ bendeniz de ellerinde kuyruğu titreteceğim anlaşılan. babalık indir şu kavalı be. yeleği deleceksin. Taksitini ödemedim daha namussuzun.
-- Aaa. O nasıl konuşma öyle.
+ Beğenemedin mi cadaloz.
-- Aaa. Hoşt. Ciğerci köpeği. Cadaloz senin anana benzer. Yalı kazığı sende.
+ sende çok lastik ağızlıymışsın valide hanım.
-- Kapat çeneni karışmam sonra. Şebek suratlı züppe.
+ Amma filim karışmış ha. Çene değil iplikçi karının şeyi.
-- Ben seni tuttuğum gibi....
- Sakin ol kadriye teyze.
Susarmısın lütfen.
+Sen asıl şu çenesi düşük çarşaf ağızlıyı sustur. Mübarekteki dil değil yelken bezi.
-- Üstüme iyilik sağlık. Ne biçin bi adam bu böyle...
+ Eee o biçim teyzecim. 69 model otomatik. süper benzin ile çalışıyor.
____________________________
+ Ahh fosforlum ahh. Gözlerinden belli cevriyem. Sende de kara sevda var.
- Çok mu özledin sevgilini?
+ Kimi kimi?
- Kimi olacak. Fosforlu cevriyeyi.
+ Haa. Ne demezsin süt kuzusu. Ölüyorum fosforlu cevriye için. Kalbime kara saplı bir bıcak gibi girmiş fosforlu cevriyem.
- Utanmıyorsun değil mi?
+ kullanmıyorum süt kuzusu. sevmek ayıp mı? Sen hiç sevmedin mi? Ne güzel şeydir sevmek. Sevdiğinin gözlerinin içine baktın mı orda öyle bir ateş görürsün ki bütün istanbulun itfaiyeleri bir araya gelse o ateşi söndüremez.
____________________________
- Ben necla'yım şakir bey.
+ Kalıbı tam dinlendirmemişler.
- Açalım göhsünü nefes alsın.
+ ho ho o o. Yolcudur abbas. Bunu doktor bernak bile kurtaramaz ha... Ağzını açtırsak daha iyi.
- Bişey söylemek istiyor galiba.
+ Konuşsana ahbap konuşsana be...
-- Aaa aa a
+ Aaa. Alfabeye başlıyor.
Haahh. Titretti kuyruğu hazret.
____________________________
* Topuğun cilvesi. Aile faicası 3 perdelik komedi.
____________________________
- Heeeyyyt. Adım cangöz. Kem göz ile bakan olur kör göz.
+ Palavra ruhun gıdası derler.
- Hangi teneşir horozu öttü orda.
+ Atarken yavaş atta hissiyetın gıdıklanmasın.
- Hissiyatına da sanada başlarım.
+ Bişey mi buyruldu tavuk kıymığı.
- Vaayy. Kaldırım çiçeği. Ne güveniyorsunda dilin uzuyor arşın arşın.
+ İster arşın ile konuşurum ister mtroyla. Lakırdı vesikaya mı bindi be. Yoksa bi başlarım hayat hikayene mabade kabristanında biter.
- Bana baaak.
+ Lavacı derler. Ulan sırma saçlı bulmuşsun yağlı geveşleri kesiyorsun raconu. Böyle kofti hikayeleri yemeyiz biz.
- Efendim efendim.
+Efendin kalem odasında. Pastırma olacak topal eşşek gibi gevşeyeceğine Al istikametini de silkelemeyeyim tozunu.
- Heeeyyytt. Ulan indik Faişesi dua et kadınsın yoksa...
+ Yoksa perşembe pazarında ara oğlum. Hem bendeniz ablana hitap ederken takın adab-ı meşrubatını yoksa patlatırım 56 yı gözünün astarına. Mosturalı bursa patlıcanına benzersin.
- Ne çene varmış sende be...
+ Elbette ya lafa kaşınana açarız bayramlık ağzımızı oğlum. Bunlar numunelik. Dul karı taşımış büyük adamerki gibi bakacağına otur aşşağıyada azar otumuzu çekelim. Az daha terso gidersen o stadyum kafana bir maç koyar validenin sülalesine bandomuzuka çaldırırırm.
- Dğru konuş yoksa 5 santimle deşit böbreğini alırım. 
+ Yuh bee. Haha. Herife bak herife. Hastahane mezbahımısın mezbaha doktoru mu?
- hahahahahah
+ Çüş bee. Dur bakalım hele. İltifatımızı alıp zevkten çefte atma. Sen olsan olsan Mezbahada kuyruğa girmiş boynuzlu enişten olursun.
-heeeyyyytttt. Ufalarım ulan seni.
-- Ufacık tefeciksin.
- Pota mı koyuyorun ulan
-- Sende bir başkalık vardır.
- Bana posta mı koyuyorsun ulan dedik.
-- Hayır cicim.. Turşu koyuyorum.
- Heeeyyyyy. Kimsiniz ulen siz?
+ Fosforlu cevriye ile
-- Ktipyoz.
+ Mariyede fosforlum. sende de kara sevda var.
- ha ha ha. Sen harbi bir kıza benziyorsun. Affettim seni.
-- Ummumi hafsa bizde gireriz.
. . .

- Yaşa be fosforlu. Bizden içer misin?
+ Beleşe hayır diyenin zihnine turp sıkarım. Bedava bomba olsun da midemde patlasın.
-- Yemek buldun mu ıvış dayak buldun mu sıvış.
+ Yağcın bol olduğuna göre kaşıntın yerinde anlaşılan. Değirmenin suyu nerden?
- Niye öğütecek unun mu var?
-- Paranın kökü karanlık kuyuda ki yan çizdi cevabını.
+ Karıştırma da altı çapanoğlu çıkmasın.


 

1 yorum:

  1. Düzeltme: büyük ada merkebi olacaktı. Merkeb, eşektir.
    Diğer bir düzeltme de azar otu değil, anzarotumuzu çekelim diyor. Anzarot, rakıdır.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil