16 Eylül 2013 Pazartesi

Ölmeden Önce İzlenmesi Gereken Filmler -7-


// FİLMDEN REPLİKLER//
* Bugün çok eğleniyoruz. Yarını düşünmeyelim olur mu?
_________________________________
- Walter Dietrich'ten birşey öğrendim. Çaresiz insanlarla çalışmayacaksın.
+ Benim de bir kuralım var; Kadınlardan uzak dur.
- Kadınsız hayat hapishane gibi. .
_________________________________
- Sen tam olarak ne iş yapıyorsun?
+ Adım John Dillinger banka soyuyorum. Bu insanların paralarını koydukları yere.
- Bana neden söyledin. Yani bir hikaye uydurabilirdin.
+ Yalan söylemek istemedim.
- Yeni tanıştığın bir kıza bunu söylememelisin bence.
+ Seni tanıyorum.
- Ben seni tanımıyorum. Hiç bir yeri görmedim.
+ Gördüğüm yerler pek hoş değildi. Gideceğim yer ise çok daha iyi. Gelmek ister misin?
- Tanrım! Çok acelecisin.
+ Benim baktığım şeye baksaydın sende acele ederdin.
- Evet. Bu kez herkes bana bakıyor.
+ Çok güzelsin
- Çünkü lokanta da 3 dolarlık elbise giyen bir kıza alışkın değiller.
+ Dinle tatlım. Onların tek derdi insanların nerden geldiği, ama önemli olan tek şey insanın nereye gittiğidir.
- Sen nereye gidiyorsun?
+ İstediğim her yere.
_________________________________
- Beni bırakıp gittin.
+ Sen beni kaldırımda bıraktın.
- Sevgilim olacaksan bi daha bunu asla yapmayacağına yemin etmelisin.
+ Senin sevgilin değilim ve öyle bir yemin etmem.
- Bekliyorum. Bi daha asla seni bırakıp gitmeyeceğim de. Hade
+ Hayır.
- Ben seni asla bırakmayacağıma söz veriyorum.
  Artık insanların paltolarını almayacaksın.
+ Bunu neden yaptın?
- Çünkü artık benimlesin.
+ Senin hakkında hiçbirşey bilmiyorum.
- İndiana marfil da bir çiftlikte doğdum. Annem 3 yaşındayken öldü. Babam beni dayaktan öldürürdü çünkü beni nasıl yetiştireceğini bilmiyordu. Beyzbolu sinemayı iyi giyinmeyi hızlı arabaları viskiyi severim. Birde seni. Başka ne bilmen gerekiyor?
__________________________________ 
- Olay gözlerde değil mi? Ölmeden önce direk gözlerin içine bakarlar. Sonra birden gözleri hiçliğe doğru kayar.Adamın uykularını kaçıran birşey olmalı.
+ Peki sizi geceleri ne uyutmaz bay Dillinger?
- Kahve. . .
__________________________________
- Tanımadığım insanlarla çalışmam. Çaresiz kaldığımda da çalışmam. Walter Dietrich. Hatırladın mı?
+ Birşeyi unutmuş. Ancak seçeneğin kalmadığında çaresizsindir. . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder