12 Eylül 2013 Perşembe

Ölmeden Önce İzlenmesi Gereken Filmler -4-


//FİLMDEN REPLİKLER// 
Bu ara bişeyleri önemsemek de çok zorlanıyorum. Dahası önemsediğim tek şey var o da hiçbirşeyi önemsemiyor olmam. 
______________ 
* Kurt öldürmeye koyun yollanmaz.
 ______________ 
- Sen delisin.
 + Hayır. Damarlarında bir katilin kanı dolaşırken delilik hayatını boş yere harcamak anlamına gelir. Delilik 5 para etmez olmaktır. Yenilmektir. İçindeki kafeste bir aslan ile elinde kafesin anahtarı varken öylece durup beklemektir. Yarı uyanık halde rüya görürken beyninizin bir köşesi hep meşguldür. Sonra gözlerinizi açar ve iyiki rüyaymış dersiniz. Bu öyle bişey değildi
 _____________ 
- Bu kadın bir bağırsak kurdu kadar bile güçlü değil. Herkesi itip kakacağını sanıyor. Seni anlıyorum. lise yılların belliki zor geçmiş. ama bu insanlara pislik muamelesi yapmanı gerektirmez. Hepimiz sana gülüyoruz jamess. çekmecende de jöleli kurabiye sakladığınıda herkes biliyor. ve şunu iyi bil ki fahişenin teki olmasaydın sana acıyor olurduk. Ki ben hala acıyorum. ve şu anda burdaki herkesin adına şunu söyleyebilirim ki patroon canın cehenneme. 
_____________ 
* 6 hafta önce ben sıradan ve acınacak biriydim. Tıpkı sizin gibi. Peki şimdi neyim? Muhasebe müdürü mü? Suikastçi mi? Yoksa, babasını öldürecek kadar kafayı yemiş bir ruh hastası mı? Hepsi ya da hiçbiri. Ben şimdi kimim ? Ben şu anda kaderini yaşayan bir adam değilim. Hele dünyayı kurtaran biri hiç değilim. Artık kontrol bende. Siz bu ara neler yaptınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder