11 Eylül 2013 Çarşamba

Ölmeden Önce İzlenmesi Gereken Filmler -1-

 

//FİLMDEN REPLİKLER//

• Yolu olmayan ormanda mutluluk vardır.
Yalnız yürünen deniz kıyısında sevinç.
Topluluklar vardır kimsenin zorla girmediği derin denizlerde
Ve sesinde de müzik.
İnsanı daha az seviyorum diyemem, ama doğayı daha fazla. . .
• Sonsuz Özgürlük!
Ben uçlardayım. Evi yollar olan estetik düşkünü bir gezginim. Şimdi, boşa geçen iki yıldan sonra, nihai ve en büyük macera başlıyor. İçimdeki günahkar tarafı öldürüp ruhani değişim yolculuğunu zafer içinde tamamlama arasındaki savaş… Artık kaçtığı medeniyet tarafından zehirlenmeyecek ve doğada kaybolmak için bu topraklarda tek başına yürüyor. Alexander Supertramp. Mayıs 1992
• Köklerin olmaması düşüncesi bizi daha da cesaretlendirdiği ortada. Ama bu bizim beyinlerimizde kaçış ile eşleştiriliyor. Geçmişten bir tür kaçış. Sorumluluklardan bir tür kaçış. Mutlak Özgürlük! Yol her zaman yatıya doğru gider.
• Benim istediğim tek şey var. Ne aşk, ne para, ne inanç, ne şöhret, ne adalet duygusu. Bana gerçeği söyle.
• Aslında bazı insanlar sevgiyi hak etmediklerini düşünüyorlar. Yani boş alanlara doğru sessizce yürüyorlar ve geçmişle aradaki uçurumu kapatıyorlar.
• Deniz insanı sert bir şekilde savuruyor ve ara sıra da kendini güçlü hissettiriyor. Şey! Denizler hakkında fazla bir şey bilmem ama hep buradaki gibi olmadığını biliyorum. Ama bildiğim bir şey var ki; insanın hayatta güçlü olması önemli değil. Kendini güçlü hissetmesi önemli. Kendinizi birkez olsun değerlendirin. Kendinizi en azından birkez olsun insanlığın en eski duyguları arasında bulun. Körsağırtaşla kendiniz yüzleşin. Yardım edecek kimse olmasın. Ama elleriniz başınızda olsun.
• Evet biliyorum bayım. Hayata geri dönmek zorundasınız. Yalnız yaşadığınız o evinizden ve garajdaki atölyenizden çıkmalısınız. Tekrar hayatı yaşamalısınız. Gerçekten! Çok uzun bir zaman yaşayabilirsiniz. Bence yaşam tarzında köklü değişiklikler yapmak gerekiyor. Yani insan ruhunun temelini deneyimlerin edindiği şeyler oluşturur.
• . . . Ama hayatın anlamının insan ilişkilerinde olduğunu düşünüyorsan yanılıyorsun. Tanrı her yerde. Etrafında gördüğün her şeyde. Yaşadığımız her şeyin bir parçası. İnsanlar hayata bakışını değiştirmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder